Verzendingsmodaliteiten

Levering: 

  1. De levering gebeurt overal ter wereld via onze partner Bpost / Taxipost.
  2. U kiest waar uw bestelling geleverd moet worden.
  3. U kan uw verzending volgen via de Bpost / Taxipost e-Tracker‘ link.
  4. Levering na 2 à 3 werkdagen in de buurlanden, 3 à 5 werkdagen in de meeste landen van de EU en na 4 à 8 werkdagen in de rest van de wereld, na bevestigingsmail.
  5. De bezorger meldt zich één maal aan op het aangegeven adres tussen 8h00 en 18h00, tijdens werkdagen, en zal het pakje aan de geadresseerde of aan elke andere persoon die aanwezig is op dat adres overhandigen.
  6. U krijgt een verkoopsfactuur bij de levering.

 

Controle van het pakje:

  1. U controleert het pakje bij aankomst.
  2. Is het pakje beschadigd of geopend, dan kan u het steeds weigeren.
  3. U kan een klacht betreffende de levering van produkten rechtstreeks richten aan Bpost per aangetekend schrijven met ontvangstbewijs binnen de 3 werkdagen volgend op de levering van de produkten.
  4. U stuurt een kopie naar Lazy Baboon.

 

Niet – levering:

  1. Bij een niet mogelijke levering ,in geval van afwezigheid, wordt een bericht op het adres van de bestemmeling achtergelaten.
  2. Het pakje wordt vervolgens gedurende 15 dagen (dag van aanbieding niet meegerekend) ter beschikking gehouden van de bestemmeling op het adres dat op het bericht vermeld staat.
  3. Indien u uw pakje niet gaat afhalen binnen de hierboven aangeduide periode wordt het pakje teruggezonden naar Lazy Baboon.

 

 

Vragen over "uw Levering"?

LAZY BABOON:

Per mail: info@lazybaboon.be
Telefonisch: +32 (0)496/27.11.22
Per post: Lazy Baboon
Chemin du Stoquoi 28
7822 Meslin-L'Evèque
België

Via het contactformulier van de Site bij "contact".

 

 

KLANTENSERVICE VAN BPOST / TAXIPOST